Stagelopen, Paramaribo - Reisverslagen van Bianca - WaarBenJij.nu Stagelopen, Paramaribo - Reisverslagen van Bianca - WaarBenJij.nu
Stagelopen, Paramaribo

De komende maanden loop ik stage in Paramaribo, Suriname.
Excuses voor wat ik alle ambtenaren toegezegd heb in voorgaande tijd. Ik functioneer nu als stagiare bij het Ministerie van Openbare Werken. Ik wil u allen erop attenderen dat deze weblog absoluut niet serieus geschreven is. Het geeft echter alleen een indicatie van de uiterst zware werkzaamheden, culinaire delicatessen en het overmatig aantal zon-uren dat ik ontvang. Als u het interessant vindt kunt u de gehele 5 maanden mee-verontwaardigd zijn.


Hoogachtend,

Bianca

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2014

Phagwa, Wandelmars en Bauxietmijnen

12 Maart 2014

Fernandesijs

27 Februari 2014

Hittebestendig
Bianca

The adventures of Bi abroad

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3400

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 05 Augustus 2014

Stagelopen, Paramaribo

Landen bezocht: